مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 12:502023-07-11سياسي

فارس من| سهمیه آرد نانوایی های بندرانزلی برقرار شد


رییس اتاق اصناف شهرستان بندر انزلی با اشاره به برقراری مجدد سهمیه آرد نانوایی های شهرستان گفت: قطع سهمیه 4000 کیسه آرد نانوایی ها به علت عدم آشنایی کافی برخی فعالان این صنف با دستگاه نانینو بوده که دستگاه به صورت خودکار اعمال جریمه در نظر گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرانزلی، سامانه فارس من خبرگزاری فارس فرصتی را فراهم کرده تا مردم و صاحبان صنوف و اقشار مختلف، دغدغه ها و مطالبات خود را به صورت شفاف و صریح با رسانه مردمی خود مطرح و این خبرگزاری نیز بر خود تکلیف کرده تا مطالبات مردمی را در اولین فرصت پیگیری و تا حصول نتیجه، دنبال کند.

اخیراً مطالبه ای با عنوان تعطیلی زود هنگام نانوایی ها در بندرانزلی در این خبرگزاری ثبت شده بود که در توضیح آن آمده: متاسفانه در یک ماه اخیر نانوایان بندرانزلی خیلی زود نانوایی را تعطیلی می کند و عنوان می کنند بدلیل کمبود آرد این کار را انجام می دهند، همچنین در روستاها نیز بیشتر این موضوع دیده می شود و اغلب نانوایان بدلیل کمبود آرد نانوایی را تعطیل میکنند.

لطفا پیگیری کنید.

محسن راوش رییس اتاق اصناف بندرانزلی امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه بیشترین شکایات رسیده به اصناف شهرستان مربوط به صنف موبایل و مکانیکی است، اظهار کرد: با توجه به اینکه فعالیت این 2 صنف تاکنون به صورت سنت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| سهمیه آرد نانوایی های بندرانزلی برقرار شد

فارس من| سهمیه آرد نانوایی های بندرانزلی برقرار شد